با چند تمرین درد دیسک کمر را فراموش کنید!

دیسک کمر زمانی اتفاق می افتد که ستون فقرات با قوس نامناسب سال های سال فشار وزن شما را تحمل میکند. به مرور زمان عضلات نگه دارنده ستون فقرات کوتاه شده و همراه با خود مهره های ستون فقرات را به هم نزدیک میکند که باعث بیرون زدگی دیسک بین مهره ای میشود.

یکی از علت های دیسک کمر هم حرکت ناگهانی و بلند کردن اجسام بیش از توان شماست که با اسپاسم های شدید و دردناک عضلات مرتبط با مهره های کمر میشود. حتی ممکن است تا چند روز نتوانید راه بروید و دچاراختلال حرکتی شوید. البته تا برطرف شدن درد نباید ورزشی انجام بدهید شما به درمان و استراحت نیاز دارید!

ورزش اول:

به پشت دراز کشیده پاها را صاف کرده و یک پا را از زیر زانو گرفته و به سمت شکم بکشید بعد از دو ثانیه مکث پایتان را پایین آورده و همین کار را با پای دیگر انجام دهید(یک در میان حرکت را انجام دهید.)

ورزش دوم:

به پشت خوابیده و از زیر هر دو زانو بگیرید و به مدت ده ثانیه نگه دارید. توصیه میشود سه بار این حرکت را انجام دهید(کشش عضلات ستون فقرات)اگه وزنتان زیاد است و شکم بزرگی دارید از فرد دیگری کمک بگیرید.

ورزش سوم:

به پشت دراز بکشید و زانو های خود را جمع کنید به حالتی که کف پاهایتان روی زمین باشد. دستان خود را باز کنید تا تعادل داشته باشید. حال پاهایتان را به هم جفت کنید و به آرامی زانوها را به سمت راست و چپ ببرید سعی کنید به زمین نزدیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک جلسه کلاس ورزشی
بدون جایزه
زمان بعدی
دو جلسه کلاس ورزشی
اتاق نمک
کویتیشن RF یک جلسه
کارت یک جلسه استخر
آنالیز بدنی (بادی آنالیز)
تقریباً!
آنالیز ساختار قامتی
ارزیابی کف پایی
20 درصد تخفیف کلیه خدمات
بزن بریم شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید!
لطفاً آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.
قوانین بازی:
  • هر خرید از سایت یک امتیاز
  • هر 29 هزار تومان واریز شانس مجدد چرخونه
  • در صورت مشاهده هر گونه تخلف جایزه چرخونه حذف خواهد شد.